پورتال جامع فایلهای آموزشی تحقیق پروژه کتاب

لطفا دست خالی از وبلاگ ما خارج نشوید. نام وبلاگ " سل فایل 2015 " رو در ذهنتون بسپارید. با بیش از 150 هزار فایل دسته بندی شده

پورتال جامع فایلهای آموزشی تحقیق پروژه کتاب

لطفا دست خالی از وبلاگ ما خارج نشوید. نام وبلاگ " سل فایل 2015 " رو در ذهنتون بسپارید. با بیش از 150 هزار فایل دسته بندی شده

بایگانی

لیست عناوین فایلهای موجود در زیر آمده است.

به راحتی می توانید با کلیک روی هر مطلب وارد صفحه توضیحات آن شوید و فایل را دانلود کنید.


2000 اقدام پژوهی چگونه توانستم برنامه صبحگاهی آموزشگاه را بانشاط کنم. تا دانش آموزان بتوانند با علاقه بیشتری به درس و مدرسه بپردازند.
2001 اقدام پژوهی چگونه توانستم با ترغیب همکارانم در استفاده فناوری اطلاعات ( IT ) اختلالات یادگیری دیسلکسی مریم را حل کنم؟
2002 اقدام پژوهی چگونه توانستم شرکت دانش آموزان را در مسابقات معارف اسلامی و احکام و نماز جماعت رونق ببخشم؟
2003 اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکلات اخلاقی رفتاری نرگس دانش آموز سال .. … را بر طرف کنم؟
2004 اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل چاقی امیر محمد را با انجام فعالیت های ورزشی و تغذیه مناسب برطرف نمایم؟
2005 اقدام پژوهی چگونه می توانم ناهنجاریهای رفتاری (زهرا) دانش آموز طلاقم را کاهش یا از بین ببرم؟
2006 اقدام پژوهی چگونه توانستم به کمک روش های فعال و مشارکت دانش آموزان آنها را به درس مطالعات اجتماعی علاقه مند نمایم ؟
2007 اقدام پژوهی چگونه توانستم فرهنگ کتابخوانی و مطالعه در بین دانش آموزان در جهت پیشبرد یادگیری هر چه بیشتر ترویج دهم ؟
2008 اقدام پژوهی چگونه توانستم وظایف و مسئولیت های خودم را در راستای معاونت اجرایی به صورت بهینه نهادینه سازم ؟
2009 اقدام پژوهی چگونه توانستم به کمک مدیریت تماشای تلویزیون با همکاری اولیاء کیفیت آموزشی و درسی دانش آموزان را بالا ببرم؟
2010 دانلود پکیج چگالی
2011 دانلود مقاله پژوهش ،دانایی،امید
2012 روانشناسی ورزش
2013 اقدام پژوهی چگونه توانستم جلوی معضل تعطیلات زود هنگام را در نیمه دوم اسفند(تعطیلات نوروزی ) را بگیرم ؟
2014 اقدام پژوهی چگونه توانستم مقایسه اعداد اعشاری را به صورت عملی به دانش آموزان یاد دهم؟
2015 اقدام پژوهی چگونه توانستم مهارت خواندن را در علیرضا دانش آموز پایه .. تقویت نمایم؟
2016 اقدام آموزی چگونه توانستم مهارت نوشتاری دانش آموزان را در درس زبان انگلیسی بهبود بخشم ؟
2017 اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل ناخن جویدن و استرس را در علی دانش آموز کلاس…. بهبود بخشم ؟
2018 اقدام پژوهی چگونه توانستم به کمک راهکار های جذاب نظم و انضباط را در محیط .......در دانش آموزان نهادینه سازم؟
2019 اقدام پژوهی چگونه توانستم مراقبت از ابزار آلات و سایت و اموال... را در هنر جویان نهادینه سازم ؟
2020 اقدام پژوهی چگونه توانستم نقش والدین را در موفقیت تحصیلی فرزندانشان بیشتر کنم ؟
2021 اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان پایه .. آموزشگاه ... را به شرکت در نماز جماعت آموزشگاه علاقه مند سازم ؟
2022 اقدام پژوهی چگونه توانستم علاقه شرکت در نماز جماعت را در دانش آموزانم نهادینه سازم ؟
2023 اقدام پژوهی چگونه توانستم رضا دانش آموز نیمه شنوای تلفیقی پایه پنجم را به درس ریاضی علاقه مند و در این درس موفق گردانم ؟
2024 اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان را به انجام ورزش صبحگاهی علاقه مند نمایم ؟
2025 اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزانم را به درس هنر علاقه مند کنم ؟
2026 روانشناسی ورزش
2027 ثروتمند شدن به روش ساده
2028 ویدئو تمرینات تاکتیکی ارسال کرنر 
2029 اقدام پژوهی چگونه توانستم علاقة دانش آموزان کلاسم را نسبت به درس تاریخ افزایش دهم؟
2030 اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل یادگیری دانش آموزان در درس جغرافیای کلاس چهارم ابتدایی در بخش نواحی آب و هوایی ایران را برطرف نمایم؟
2031 اقدام پژوهی چگونه توانستم اخلاق ورفتار اسلامی رادردانش آموزانم پرورش دهم؟
2032 اقدام پژوهی چگونه توانستم با استفاده از انواع فعالیت های جذاب، خط نوشتاری "زهرا"را بهبود بخشم؟
2033 اقدام پژوهی چگونه توانستم به نرگس در مشکل عدم قانون‏پذیری کمک کنم
2034 اقدام پژوهی چگونه توانستم در درس انشا ء دوره راهنمایی تحول ایجاد کنم.
2035 اقدام پژوهی چگونه توانستم یادگیری نماز را در دانش آموزانم تثبیت کنم؟
2036 اقدام پژوهی چگونه توانستم ناسازگاری دانش آموزم رابرطرف کنم.
2037 اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل افسردگی دانش آموز فاطمه را حل کنم.
2038 اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل یادگیری دانش آموزان در درس جغرافیا پایه اول راهنمایی را برطرف کنم؟
2039 اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان آموزشگاه نمونه دولتی را به درس علوم تجربی و کار گروهی تشویق نمایم؟
2040 اقدام پژوهی چگونه توانستم انزوا وگوشه گیری علی را برطرف کنم؟
2041 اقدام پژوهی چگونه توانستم میزان علاقه مندی شاگردانم را به درس ریاضی افزایش دهم؟
2042 اقدام پژوهی چگونه توانستم علل اشکالات در املانویسی دانش آموزان و راهکارهای درمان آن در قالب پژوهش بررسی کنم؟
2043 اقدام پژوهی چگونه توانستم تقسیم فرصت یادگیری در کلاسهای چند پایه مقطع ابتدایی راحل کنم؟
2044 اقدام پژوهی چگونه توانستم به کمک تکنیک های خلاقیت, وضعیت درس ادبیات دانش آموزان سال سوم راهنمایی را بهبود بخشم ؟
2045 اقدام پژوهی چگونه توانستم با روش های نوین تدریس رفتارهای نامناسب دانش آموزان را تغییر دهم
2046 اقدام پژوهی چگونه توانستم با تلفیق هنر در تدریس درس عربی باعث جذاب شدن این درس بشوم؟
2047 اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان را به تحقیق و پژوهش در درس مطالعات اجتماعی و دروس دیگر تشویق کنم؟
2048 اقدام پژوهی چگونه توانستم رفتارهای نادرست و ناشایست دانش آموز پایه اول ابتدایی ام را اصلاح کنم ؟
2049 چگونه یک مقاله علمی بنویسیم
2050 اقدام پژوهی چگونه توانستم نظم و انضباط را در ساعت تدریس کار و فناوری پایه هشتم متوسطه اول در کلاس برقرار کنم؟
2051 اقدام پژوهی چگونه توانستم نشاط را دردانش آموزان مدرسه راهنمایی درهنگام ساعات استراحت کلاسی افزایش دهم 
2052 اقدام پژوهی چگونه توانستم رفتارناپسند (فحش و استفاده از الفاظ نامتعارف ) را در دانش آموزم برطرف کنم؟
2053 اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزانم را با فعالیت های تکمیلی به رسم هندسی علاقه مند کنم ؟
2054 اقدام پژوهی چگونه توانستم مانع افت درسی دانش آموزان پایه دوم دبیرستان در درس عربی شوم؟
2055 اقدام پژوهی چگونه خصلت نیکوی احترام به شخصیت همدیگر و روابط مرسوم اجتماعی را در دانش آموزان پایه پنجم نهادینه کنم؟
2056 اقدام پژوهی چگونه توانستم اختلال در املا نویسی مینا را درمان کنم؟
2057 اقدام پژوهی چگونه توانستم با آموزش مهارت هاو روشهای زندگی سلامت روحی و روانی دانش آموزان را تقویت کنم
2058 اقدام پژوهی چگونه توانستم علل بی نظمی و بی انضباطی دانش آموزان و تلاش برای حل و رفع این مشکل را بررسی کنم
2059 اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان کلاس چهارم ابتدایی را به رعایت انضباط در کلاس ترغیب کنم 
2060 اقدام پژوهی چگونه توانستم میزان علاقه مندی دانش‌آموزان پایه اول را به درس قرآن و فعالیت های مربوط به آن افزایش دهم؟
2061 آموزش های ضمن خدمت 
2062 آموزش قدم به قدم کسب درآمد واقعی از اینترنت 100 تضمینی
2063 کتاب آموزش تا کردن کاغذ و جعبه سازی
2064 آموزش قلاب بافی 
2065 آموزش آشپزی 
2066 راز موفقیت در زندگی شخصی و کاری
2067 پاورپوینت نشانه ی ایـ یـ ی ای
2068 تکلیف نشانه ی ایـ یـ ی ای
2069 آموزش افزایش لایک و فالوور اینستاگرام رایگان .بیش از 30 هزار فالوور در یک روز به دست بیاورید! + اپلیکیشن اندروید متفاوت
2070 دانلود جزوه ی پژوهش عملیاتی پیشرفته
2071 دانلود مجموعه کامل آموزش و آموزه های رباتیک
2072 هنر عکاسی- عکس های زیبا از هنر عکاسی
2073 آموزش نرم افزار EndNote
2074 مجموعه کامل 56 فایل انواع اقدام پژوهی مخصوص فرهنگیان
2075 آموزش نرم افزار SPSS
2076 عوامل پیشرفت از زبان حضرت آیت الله خامنه ای به همراه فایل word
2077 ص 16 روش ها وفنون تدریس
2078 ص 30 اصول یادگیری و مطالعه
2079 ص 31 سنجش تکوینی ( ارزشیابی مستمر ) به همراه فایل ورد
2080 ص 45 تمرین دبیری
2081 روش های جدید تدریس
2082 تاکتیک های جدید پرسینگ_قسمت اول
2083 دانلود انشا وقتی که صحنه نماز جماعت امام خمینی (ره) را از تلویزیون می بینم،آرزو می کنم که ای کاش...
2084 دانلود انشا وقتی در مورد معماری مسجد و نکات ظریفی که در آن هست فکر می کنم،نکاتی به ذهنم می رسد که برخی از آنها عبارتند از...
2085 دانلود انشا در پاسخ به دوستی که بگوید چرا نماز جماعت بهتر از نماز فرادی است می گویم...
2086 دانلود انشا عواملی که برخی از بچه ها را از نماز دور می کند عبارتند از...
2087 دانلود انشا اگر یک جوان غیر مسلمان از من بپرسد که چرا نماز می خوانی می گویم...
2088 دانلود انشا اگر من جای مسئولین مدرسه بودم برای نماز خوان کردن بچه ها این کارها را می کردم... 
2089 دانلود انشا با شنیدن صدای اذان احساس میکنم که کسی دعوتنامه مهمانی باشکوهی را با صدای بلند برایم می خواند..
2090 دانلود انشا وقتی صحنه نماز جماعت بیت الله الحرام را از تلویزیون می بینم دلم می خواهد ...
2091 دانلود انشا وقتی به نماز جمعه می روم خیل عظیم نمازگزاران در من این احساس را بوجود می آورد که 
2092 پیک ماهانه دوم ابتدایی با عنوان مداد سبز شماره 4
2093 آزمون عملکردی فارسی شماره ی 1
2094 آزمون عملکردی فارسی شماره ی 2
2095 دانلود مقاله پاسخ به پرسش مهر94
2096 پروپزال تاثیر استفاده از رسانه های امروزی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
2097 پروپزال تاثیر استفاده از رسانه های امروزی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
2098 پروپزال تاثیر استفاده از رسانه های امروزی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
2099 پروپزال تاثیر استفاده از رسانه های امروزی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
2100 اقدام پژوهی چگونه توانستم درس ریاضی پایه دوم ابتدایی را برای دانش آموزانم شیرین وجذاب کنم 
2101 اقدام پژوهی چگونه توانستم قسمت آشنایی با خودرو کتاب کاروفناوری سال سوم راهنمایی باوسایل کمک آموزشی برای دانش آموزان جذاب کنم .
2102 اقدام پژوهی چگونه توانستم ساعت تاریخ را برای خود و دانش‌آموزانم لذت بخش ساختم؟
2103 اقدام پژوهی چگونه توانستم با طرح سوالات جذاب و کاربردی در افزایش سطح یادگیری دانش آموزانم موثر باشم
2104 اقدام پژوهی چگونه توانستم اختلال بی اعتنایی مقابله ای را در یکی از دانش آموزانم رفع نمایم .
2105 اقدام پژوهی چـگونه توانستم روابط اجتــماعی را در بین دانش آموزان مدرسه تقویت کنم ؟
2106 اقدام پژوهی چگونه توانستم با شیوه تدریس نوین ساعت درس جغرافیا را برای خود و دانش آموزانم جذاب کنم ؟
2107 اقدام پژوهی چگونه توانستم رفتارهای نادرست و پرخاشگرایانه مجید را در کلاس اصلاح کنم
2108 اقدام پژوهی چگونه توانستم میزان فراگیری دانش اموزانم را در درس کار و فناوری پایه ششم ابتدایی با استفاده از کامپیوتر افزایش دهم
2109 اقدام پژوهی چگونه توانستم با بهبود روابط انسانی در آموزشگاهم تعامل سازنده ای با دیگر عوامل مدرسه ایجاد نمایم؟ 
2110 اقدام پژوهی چگونه توانستم روابط بین دانش آموزان را که همچون مدرسه ای نامرئی است مدیریت و کنترل نمودم
2111 اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل رفتاری و روانی یکی از دانش آموزان را بوسیله ورزش حل نمایم .
2112 اقدام پژوهی چگونه توانستم دلایل افت تحصیلی در درس عربی سوم راهنمایی رابررسی کنم
2113 اقدام پژوهی چگونه توانستم فرهنگ کتابخوانی و مطالعه در بین دانش آموزان در جهت پیشبرد یادگیری هر چه بیشتر ترویج دهم ؟
2114 اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان کلاس ششم ابتدایی رابه کارگروهی یاهمیاری درکلاس علاقه مند کنم ؟
2115 اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش اموزان را به نماز و فرائض دینی جذب نمایم .
2116 اقدام پژوهی چگونه توانستم خط نوشتاری مهدیه را بهبود بخشم؟
2117 پروپزال تاثیر استفاده از رسانه های امروزی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
2118 اقدام پژوهی چگونه توانستم با جذاب ساختن کلاس و ارائه راهکار های کاربردی دانش آموزان پایه هشتم را در یادگیری مفاهیم درس زبان انگلیسی یاری دهم ؟
2119 راهکار دانلود بدون ثبت نام فایل هایی که در اینترنت احتیاج به ثبت نام دارند!!!!!!!!
2120 اقدام پژوهی چگونه توانستم استعدادهای بالقوه دانش آموزانم را در زمینه انشانویسی بالفعل کنم ؟
2121 اقدام پژوهی چگونه توانستم وضعیت انضباطی دانش آموزان پایه دوم راهنمایی را بهبود بخشم .
2122 اقدام پژوهی چگونه توانستم کلاس تاریخ را با نشاط و جذاب کنم؟
2123 اقدام پژوهی چگونه توانستم به دانش آموزم پروانه در زمینه یادگیری درس تاریخ کمک کنم
2124 اقدام پژوهی چگونه توانستم رفتارهای غیرمتعـارف و نابهــنجار دانش آمــوزان رابررسی کنم
2125 پروپزال تاثیر استفاده از رسانه های امروزی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
2126 اقدام پژوهی چگونه توانستم با آموزش روش حل مساله ، مهارت شاگردانم را در حل مسائل ریاضی پایه دوم ابتدایی بهبود ببخشم ؟
2127 اقدام پژوهی چگونه توانستم مهارت نوشتن رادر دانش آموزان پایه ی دوم تقویت کنم
2128 پاور پوینت تمرین درس 1 از عربی نهم 94-95
2129 آزمایش اندازه گیری عدد ژول
2130 مجموعه Hot English (شماره 156)
2131 اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزانم رابه یادگیری درس کار و فناوری ترغیب کنم ؟
2132 اقدام پژوهی چگونه اضطراب دانش آموزپایه سوم را در ساعت کاروفناوری کاهش دادم؟
2133 اقدام پژوهی چگونه می توانم با استفاده کامپیوتر میزان فراگیری دانش اموزانم را در درس کار وفناوری افزایش دهم ؟
2134 اقدام پژوهی چگونه توانستم با کمک درس انشا تفکر خلاق را در فراگیرانم بهبود بخشم.
2135 اقدام پژوهی چگونه توانستم رعایت بهداشت مدرسه را در دانش آموزان تقویت کنم
2136 پروپزال تاثیر استفاده از رسانه های امروزی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
2137 اقدام پژوهی چگونه توانستم کلاس درس علوم تجربی را برای فراگیرانم شاد و جذاب نمایم؟
2138 اقدام پژوهی چگونه توانستم بازیهای کامپیوتری رامدیریت وکنترل کنم تا موجب پیشرفت تحصیلی دانش آموزم شوم
2139 اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان مدرسه راهنمایی را به خوردن قرص آهن ترغیب کنم ؟
2140 اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکلات رفتاری در سرویس مدارس را بهبود بخشم ؟
2141 اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزانم را با فعالیت های تکمیلی به رسم هندسی علاقه مند کنم ؟
2142 اقدام پژوهی چگونه توانستم لکنت زبان دانش آموزم را بر طرف نمایم.
2143 اقدام پژوهی چگونه توانستم توانایی دانش آموزان را در حفظ اصطلاحات زیست شناسی افزایش دهم
2144 اقدام پژوهی چگونه توانستم خلاقیت دانش آموزان کلاس اول را پرورش دهم؟
2145 اقدام پژوهی چگونه توانستم ترس سامان ازآموزگار و کلاس درس را کاهش دهم و نهایتاً به طور کامل از بین ببرم
2146 اقدام پژوهی چگونه توانستیم با دانش آموزانم انگیزه تلاش را در کلاس ریاضی پیدا کنیم
2147 اقدام پژوهی چگونه توانستم اختلال در خواندن رضا را برطرف کنم
2148 اقدام پژوهی چگونه توانستم به دانش آموزان در انتخاب رشته تحصیلی کمک نمایم؟
2149 پروپزال تاثیر استفاده از رسانه های امروزی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
2150 اقدام پژوهی چگونه توانستم به شادابی حیاط و محوطه بازی ‏و مطالعه بچه ها کمک کنم.
2151 پروپزال تاثیر استفاده از رسانه های امروزی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
2152 دانلود فایلهای سایتهایی که نیاز به ثبت نام دارند بدون نیاز به ثبت نام!!!!!!
2153 دانلود کتاب آموزش تایپ ده انگشتی
2154 پروپزال تاثیر استفاده از رسانه های امروزی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
2155 آموزش نرم افزار فشرده ساز Win RaR
2156 فعالسازی اینترنت
2157 پروپزال تاثیر استفاده از رسانه های امروزی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
2158 پاورپوینت پیشرفته ی ۲۰ اسلایدی اعتیاد!!!!!!!!
2159 پاورپوینت شگفت انگیز 20 اسلایدی اعتیاد!!!!!!!!
2160 اقدام پژوهی چگونه توانستم عادت های صحیح بهداشتی مانند مسواک زدن را در دانش آموزانم تقویت کنم.
2161 اقدام پژوهی چگونه توانستم ناهنجاریهای رفتاری دانش آموز طلاقم را کاهش یا از بین ببرم .
2162 اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل ناخن جویدن و استرس را در علی دانش آموز کلاس اول بهبود بخشم ؟
2163 اقدام پژوهی چگونه توانستم حواس پرت شاهرخ را در کلاس متمرکز کنم ؟
2164 اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان مقطع متوسطه وهنرستان را به ادبیات فارسی علاقمندکنم 
2165 اقدام پژوهی چگونه توانستم علاقه مندی دانش آموزان مقطع ابتدایی رابه درس ریاضی افزایش دهم
2166 اقدام پژوهی چگونگی توانستم علاقه مندی دانش آموزان به درس ادبیّات فارسی را افزایش دهم
2167 اقدام پژوهی چگونه توانستم مهارت انشانویسی دانش آموزان را افزایش دهم
2168 اقدام پژوهی چگونه توانستم نمرات درس عربی سال دوم دانش آموزان مدرسه حضرت مرضیه را افزایش دهم؟
2169 اقدام پژوهی چگونه توانستم در کودک بازمانده از تحصیل ایجاد انگیزه کنم .
2170 اقدام پژوهی چگونه توانستم وضعیت درسی دانش آموزان ضعیف کلاسم را بهبود بخشم 
2171 اقدام پژوهی چگونه توانستم با دانش آموز بیش فعال در کلاس درس فارسی دوم راهنمایی برخورد کنم
2172 اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموز بیش فعال پایه دوم راهنمایی در درس علوم اجتماعی را شناسایی و به او در درس خواندن کمک کنم
2173 اقدام پزوهی چگونه توانستم چالش های تدریس درس ریاضیات دوره متوسطه را بررسی کنم 
2174 اقدام پژوهی چگونه توانستم درس انشا را برای دانش آموزان جذاب نمایم.
2175 اقدام پژوهی چگونه توانستم انضباط دانش آموزان دختر دوم راهنمایی را در هنگام تدریس درس علوم اجتماعی بهبود بخشم؟
2176 مجموعه Hot English (شماره 157)
2177 اقدام پژوهی چگونه توانستم اعتماد به نفس و خودباوری را در کلاس ادبیات در دانش آموزم نهادینه کنم
2178 اقدام پژوهی چگونه توانستم اضطراب فاطمه را در کلاس از بین ببرم؟
2179 مجموعه دوم Speak Up
2180 اقدام پژوهی چگونه توانستم ازطریق شیوه های املاء نویسی اضطراب آرزو را در درس املاء بهبود بخشم؟
2181 اقدام پژوهی چگونه توانستم اضطراب دانش آموزپایه اول متوسطه را در ساعت فیزیک کاهش دهم
2182 اقدام پژوهی چگونه توانستم اضطراب دانش آموزپایه سوم راهنمایی را در ساعت ریاضی کاهش دهم 
2183 اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل گوشه گیری فاطمه را برطرف نمایم .
2184 اقدام پژوهی چگونه توانستم علل گستاخی برخی دانش آموزان در برابر معلم را بررسی کنم 
2185 باز کردن رمز wi fi
2186 اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل کم رویی و عدم اعتماد به نفس را در شبنم حل نمایم
2187 اقدام پژوهی چگونه توانستم با استفاده از مواد زاید و بدون استفاده در ساعت هنر خلاقیت را در دانش آموزان پایه چهارم افزایش دهم
2188 اقدام پژوهی چگونه توانستم علل مدرسه گریزی حسین را کاهش دهم
2189 اقدام پژوهی چگونه توانستم نقش مشارکتی دانش آموزان در اداره امور مدرسه از طریق شورای دانش آموزی را بررسی کنم
2190 اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکلات رفتاری و اخلاقـــی دانش آموزان و راهکارهای برطـــرف نمودن آن را بررسی کنم
2191 اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل روخوانی دانش آموز پایه پنجم راحل کنم
2192 اقدام پژوهی چگونه توانستم علاقه ی دانش آموزان مدرسه ی را جهت شرکت در نماز جماعت مدرسه افزایش دهم ؟
2193 اقدام پزوهی چگونه توانستم افت تحصیلی مسلم ، دانش آموز پایه دوم راهنمایی را کاهش دهم
2194 اقدام پژوهی چگونه توانستم پرخاشگری را در محمد برطرف سازم ؟
2195 اقدام پژوهی چگونه توانستم از رفتارهای نادرست و نامطلوب دانش آموزان در کلاس پیشگیری کنم
2196 اقدام پژوهی چگونه توانستم با روش تدریس مبتنی بر فناوری اطلاعات ( IT ) اختلالات یادگیری سمانه ( دانش آموز پایه اول ابتدایی ) را حل کنم؟
2197 اقدام پژوهی چگونه توانستم با استفاده از فناوری اطلاعات ( IT ) بر یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در درس شیمی کمک کنم 
2198 دانلود نمونه ی پروپزال قابل ویرایش تاثیر استفاده از رسانه های عمومی جدید بر پیشرفت تحصیلی دانش اموزان!!!
2199 اقدام پژوهی چگونه توانستم درس ریاضی پایه دوم را برای دانش آموزانم شیرین وجذاب کنم 
2200 اقدام پژوهی چگونه توانستم با طرح سوالات جذاب و کاربردی در افزایش سطح یادگیری دانش آموزانم موثر باشم
2201 اقدام پژوهی چگونه توانستم درس املا را در دانش اموزان تقویت کنم ؟
2202 اقدام پژوهی چگونه توانستم در درس انشاء و نگارش دوره راهنمایی تحول ایجاد کنم .
2203 اقدام پژوهی چگونه توانستم بوسیله ورزش مشکل پرخاشگری دانش آموز را برطرف نمایم .
2204 اقدام پژوهی چگونه توانستم برای ترس و اضطراب در دانش آموزان راهکار ارائه دهم
2205 اقدام پژوهی "چگونه توانستم ضعف درسی دانش آموزانم را بهبود بخشم."
2206 اقدام پژوهی چگونه توانستم علل ضعف تعدادی از دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی در درس ریاضی را بررسی کنم
2207 مقابله با سلاحهای شیمیایی
2208 دانلود پروپزال قابل ویرایش تاثیر استفادهه از رسانه های امروزی بر پیشرفت تحصیلی دانش اموزان
2209 مجموعه سوم Speak Up 
2210 کتاب آموزش ساخت انواع عروسکهای فانتزی
2211 دانلود برنامه ی زندگی نامه افراد موفق به همراه راهکارهای موفقیت انان.
2212 نمونه تحقیق جشنواره تجربیات برتر ارزشیابی
2213 دانلود پروپزال قابل ویرایش تاثیر استفاده از رسانه های امروزی بر پیشرفت تحصیلی دانش اموزان
2214 درآمد ثابت 3 تا 6 میلیون در ماه
2215 فوت کوزه گری فلافل
2216 فوت کوزه گری فلافل 
2217 درآمد ثابت 3 تا 6 میلیون در ماه 
2218 تمرینات بدنساز همراه کنکو یک وسیله فوق العاده برای آمادگی جسمانی و تناسب اندام 
2219 مجموعه چهارم Speak Up
2220 مجموعه پنجم Speak Up
2221 تمرینات کنکو فوق العاده برای آمادگی جسمانی و تناسب اندام مناسب هستند
2222 اقدام پژوهی
2223 نمونه اقدام پژوهی کامل 
2224 جدید ترین کتاب اموزش اشپزی ایرانی
2225 نزدیک به 120نمونه اقدام پژوهی
2226 دانلود 120نمونه کار معلم پژوهنده
2227 تاور کرین چیست و چگونه کار می کند؟(آموزش کامل و مفید)
2228 دانلود کلیه اقدام پژوهی ها با فرمت wordوقابل ویرایش
2229 جدید ترین اموزش و دستور پخت غذا های فرنگی ( خارجی )
2230 برنامه سالانه مدیر ابتدایی بر اساس افق تدبیر و افق همدلی
2231 اقدام پژوهی معلمان
2232 دانلود گزارش های اقدام پژوهی
2233 اموزش گام به گام شنا
2234 نمونه های کامل اقدام پژوهی ومعلم پژوهنده
2235 اقدام پژوهی کامل و آماده بصورت ورد وقابل ویرایش
2236 فروش مجموعه کامل اقدام پژوهی های سایت
2237 اموزش کامل گیتار
2238 دانلود کاملترین مجموعه اقدام پژوهی
2239 پکیج طلایی اقدام پژوهی
2240 فروش کلی اقدام پژوهی
2241 دانلود کاملترین و ارزانترین مجموعه اقدام پژوهی
2242 کسب درآمد از اینترنت مهندس طلوعی
2243 دانلود پاورپوینت فصل شش(فشار و آثار آن)علوم نهم
2244 دانلود 21اقدام پژوهی فقط 6000 تومان
2245 دانلود 30 عدد اقدام پژوهی فقط 10000 تومان
2246 مجموعه ششم Speak Up 
2247 اموزش یوگا بصورت صوتی
2248 اقدام پژوهی چگونگی ارتقای سطح کیفی و کمّی دانش آموزان در فعالیت های پژوهشی
2249 جزوه ی کسب درامد تضمینی از اینترنت بدون سرمایه یا کمترین سرمایه...عدم رضایت=بازگشت وجه
2250 اقدام پژوهی دبیر تاریخ:چگونه توانستم علاقة دانش آموزان نسبت به درس تاریخ را افزایش دهم
2251 اقدام پژوهی آموزگاران ابتدایی چگونه توانستم مشکل یادگیری دانش آموزان در درس جغرافیای کلاس چهارم ابتدایی در بخش نواحی آب و هوایی ایران راحل کنم
2252 اقدام پژوهی آموزگاران ابتدایی چگونه توانستم اخلاق ورفتار اسلامی رادردانش آموزانم پرورش دهم
2253 اقدام پژوهی آموزگاران ابتدایی چگونه توانستم با استفاده از انواع فعالیت های جذاب خط نوشتاری "زهرا"را بهبود بخشم
2254 اقدام پژوهی آموزگاران ابتدایی چگونه توانستم به نرگس در مشکل عدم قانون‏پذیری کمک کنم
2255 اقدام پژوهی دبیر ادبیات فارسی چگونه در درس انشا ء دوره راهنمایی تحول ایجاد کردم .
2256 اقدام پژوهی معاون پرورشی چگونه توانستم یادگیری نماز را در دانش آموزانم تثبیت کنم؟
2257 اقدام پژوهی آموزگاران ابتدایی چگونه توانستم ناسازگاری دانش آموزس .م رابرطرف کنم.
2258 اقدام پژوهی دبیر مطالعات اجتماعی چگونه توانستم مشکل افسردگی دانش آموز فاطمه را حل کنم.
2259 اقدام پژوهی دبیر جغرافیاچگونه توانستم مشکل یادگیری دانش آموزان در درس جغرافیا پایه اول راهنمایی را برطرف کنم
2260 اقدام پژوهی آموزگاران ابتدایی چگونه انزوا وگوشه گیری علی را برطرف کنم
2261 اقدام پژوهی دبیر ریاضی چگونه توانستم میزان علاقه مندی شاگردانم را به درس ریاضی افزایش دهم
2262 مدیریت زمان / استاد محمدرضا شعبانعلی
2263 مدیریت استرس/استاد محمود هندی‌پور
2264 اقدام پژوهی آموزگاران ابتدایی چگونه توانستم علل اشکالات در املانویسی دانش آموزان و راهکارهای درمان آن در قالب پژوهش را بررسی کنم
2265 اقدام پژوهی معاون اجرایی چگونه توانستم فرصت یادگیری در کلاسهای چند پایه مقطع ابتدایی را تقسیم کنم
2266 اقدام پژوهی دبیر ادبیات چگونه توانستم به کمک تکنیک های خلاقیت, وضعیت درس ادبیات دانش آموزان سال سوم راهنمایی را بهبود بخشم 
2267 اقدام پژوهی دبیر زبان انگلیسی چگونه توانستم با روش های نوین تدریس رفتارهای نامناسب دانش آموزان را تغییر دهم
2268 اقدام پژوهی دبیر دینی و عربی چگونه توانستم با تلفیق هنر در تدریس درس عربی باعث جذاب شدن این درس شوم
2269 اقدام پژوهی دبیر مطالعات اجتماعی چگونه توانستم دانش آموزان را به تحقیق و پژوهش در درس مطالعات اجتماعی و دروس دیگر تشویق کنم
2270 اقدام پژوهی آموزگاران ابتدایی چگونه توانستم رفتارهای نادرست و ناشایست دانش آموز پایه اول ابتدایی ام را اصلاح کنم 
2271 اقدام پزوهی دبیر کار و فناوری چگونه توانستم نظم و انضباط را در ساعت تدریس کاروفناوری سال سوم راهنمایی در کلاس برقرار کنم
2272 اقدام پژوهی معاون آموزشی چگونه توانستم نشاط را دردانش آموزان مدرسه راهنمایی درهنگام ساعات استراحت کلاسی افزایش دهیم
2273 اقدام پژوهی معاون آموزشی چگونه می توانم رفتارناپسند (فحش و استفاده از الفاظ نامتعارف ) را در دانش آموزم برطرف کنم؟
2274 اقدام پژوهی دبیر ریاضی چگونه توانستم دانش آموزانم را با فعالیت های تکمیلی به رسم هندسی علاقه مند کنم ؟
2275 اقدام پژوهی دبیر عربی چگونه توانستم مانع افت درسی دانش آموزان پایه دوم دبیرستان در درس عربی شوم
2276 اقدام پژوهی چگونه خصلت نیکوی احترام به شخصیت همدیگر و روابط مرسوم اجتماعی را در دانش آموزان ...
2277 اقدام پژوهی آموزگاران ابتدایی چگونه توانستم اختلال در املا نویسی مینا را درمان کنم؟
2278 اقدام پژوهی مشاورچگونه توانستم با آموزش مهارت هاو روشهای زندگی سلامت روحی و روانی دانش آموزان را تقویت کنم
2279 اقدام پژوهی معاون آموزشی چگونه توانستم علل بی نظمی و بی انضباطی دانش آموزان و تلاش برای حل و رفع این مشکل را بررسی کنم
2280 اقدام پژوهی آموزگاران ابتدایی چگونه توانستم دانش آموزان کلاس چهارم ابتدایی را به رعایت انضباط در کلاس ترغیب کنم
2281 اقدام پژوهی آموزگاران ابتدایی چگونه توانستم میزان علاقه مندی دانش‌آموزان پایه اول را به درس قرآن و فعالیت های مربوط به آن افزایش دهم؟
2282 اقدام پژوهی آموزگاران ابتدایی چگونه توانستم درس ریاضی پایه دوم ابتدایی را برای دانش آموزانم شیرین وجذاب کنم
2283 پاور پوینت تدریس درس 3 از عربی نهم94-95
2284 اقدام پژوهی دبیر کار وفناوری چگونه توانستم قسمت آشنایی با خودرو کتاب کاروفناوری سال سوم راهنمایی باوسایل کمک آموزشی برای دانش آموزان جذاب کنم .
2285 پاور پوینت تمرین درس 3 از عربی نهم94-95
2286 اقدام پژوهی دبیر تاریخ چگونه توانستم ساعت تاریخ را برای خود و دانش‌آموزانم لذت بخش ساختم؟
2287 اقدام پژوهی اموزگاران ابتدایی چگونه توانستم با طرح سوالات جذاب و کاربردی در افزایش سطح یادگیری دانش آموزانم موثر باشم
2288 اقدام پژوهی معاون رورشی چگونه توانستم اختلال بی اعتنایی مقابله ای را در یکی از دانش آموزانم رفع نمایم .
2289 دانلود پروپزال قابل ویرایش تاثیر استفاده از رسانه های امروزی بر پیشرفت تحصیلی دانش اموزان
2290 فیلم آموزشی شطرنج یک مجموعه کامل در برابر شروع بازی کاتالان
2291 فیلم آموزشی شطرنج یک نگاه جدید در شروع بازی ایتالیایی A new look at the Italian (Giuoco Piano
2292 اقدام پژوهی مدیر چـگونه توانستم روابط اجتــماعی را در بین دانش آموزان مدرسه تقویت کنم ؟
2293 اقدام پژوهی دبیر جغرافیا چگونه توانستم با شیوه تدریس نوین ساعت درس جغرافیا را برای خود و دانش آموزانم جذاب کنم ؟
2294 اقدام پژوهی آموزگاران ابتدایی چگونه توانستم رفتارهای نادرست و پرخاشگرایانه مجید را در کلاس اصلاح کنم
2295 اقدام پژوهی دبیر کار وفناوری چگونه توانستم میزان فراگیری دانش اموزانم را در درس کار و فناوری پایه ششم ابتدایی با استفاده از کامپیوتر افزایش دهم
2296 اقدام پژوهی مدیر چگونه توانستم با بهبود روابط انسانی در آموزشگاهم تعامل سازنده ای با دیگر عوامل مدرسه ایجاد نمایم؟
2297 اقدام پژوهی معاون عمومی چگونه توانستم روابط بین دانش آموزان را که همچون مدرسه ای نامرئی است مدیریت و کنترل نمایم .
2298 اقدام پژوهی دبیر تربیت بدنی چگونه توانستم مشکل رفتاری و روانی یکی از دانش آموزان را بوسیله ورزش حل نمایم .
2299 اقدام پژوهی دبیر عربی چگونه توانستم دلایل افت تحصیلی در درس عربی سوم راهنمایی رابررسی کنم
2300 اقدام پژوهی مدیرچگونه توانستم فرهنگ کتابخوانی و مطالعه در بین دانش آموزان در جهت پیشبرد یادگیری هر چه بیشتر ترویج دهم ؟
2301 اقدام پژوهی آموزگاران ابتدایی چگونه توانستم دانش آموزان کلاس ششم ابتدایی رابه کارگروهی یاهمیاری درکلاس علاقه مند کنم ؟
2302 اقدام پژوهی معاون پرورشی چگونه توانستم دانش اموزان را به نماز و فرائض دینی جذب نمایم .
2303 اقدام پژوهی آموزگاران ابتدایی چگونه توانستم خط نوشتاری مهدیه را بهبود بخشم؟
2304 اقدام پژوهی آموزگاران ابتدایی چگونه توانستم استعدادهای بالقوه دانش آموزانم را در زمینه انشانویسی بالفعل کنم ؟
2305 دانلود مطالعه موردی دانش آموز
2306 دانلود مطالعه موردی
2307 مجموعه هفتم Speak Up 
2308 تضمینی ترین جزوه ی کسب درآمد از اینترنت بدون سرمایه یا کمترین سرمایه
2309 پاورپوینت نشانه ی ز
2310 تکلیف نشانه ی ز
2311 پاورپوینت نشانه ی اِ -ِ ـه ه
2312 تکلیف نشانه ی اِ -ِ ـه ه
2313 پاورپوینت نشانه ی -ِ ربط
2314 پاورپوینت نشانه ی می کار
2315 تاکتیک های دفاعی فوتسال 
2316 آموزش ساخت بنر متحرک در فتوشاپ تضمینی
2317 مقاله آموزشی ICDL
2318 آنچه در مورد طلا باید بدانید 
2319 پاورپوینت تدریس درس 4 از عربی نهم94-95
2320 آموزش تصویری ثبت نام و کار با اینستا گرام
2321 آزمون 20 آذر قلم چی کلاس دوم ابتدایی
2322 گزارش اقدام پژوهی: چگونه توانستم اختلال یادگیری مربوط به خواندن امیررضا.ه را کاهش دهم؟
2323 گزارش اقدام پژوهی: چگونه توانستم فرهنگ عفاف و حجاب را در بین دانش آموزانم نهادینه کنم؟
2324 گزارش اقدام پژوهی: چگونه توانستم دانش آموزان را به خواندن انشا علاقه مند کنم؟ 
2325 گزارش اقدام پژوهی: چگونه توانستم نوشتن املا را برای کلاس اول آسان کنیم؟
2326 گزارش اقدام پژوهی: چگونه توانستم دانش آموزان پایه هشتم دوره متوسطه اول مدرسه دخترانه نیکان به درس پیام های آسمانی علاقه مند کنم؟
2327 پاورپوینت تمرین درس 4 از عربی نهم94-95
2328 گزارش اقدام پژوهی: چگونه توانستم اختلالات رفتاری دانش آموزم زهرا.ک را حل نمایم؟ 
2329 گزارش اقدام پژوهی: چگونه توانستم جلوی دزدی یکی از دانش آموزانم را بگیرم؟
2330 گزارش اقدام پژوهی: چگونه توانستم میزان مشارکت همکاران را در محیط کار افزایش داده و آن ها را به حضور بیشتر در کلاس درس علاقه مند نمایم؟
2331 بررسی چگونگی آموزش از راه دور دانش آموزان 
2332 دانلود آموزش قدم به قدم کسب درآمد واقعی از اینترنت صد در صد تضمینی
2333 دانلود کتاب راز سلامتی و تناسب اندام با تغذیه سالم
2334 آسیب شناسی طلاق 
2335 اقدام پژوهی دبیر زبان انگلیسی چگونه توانستم با جذاب ساختن کلاس و ارائه راهکار های کاربردی دانش آموزان پایه هشتم را در یادگیری مفاهیم درس زبان انگلیسی یاری دهم ؟
2336 اقدام پژوهی چگونه توانستم وضعیت انضباطی دانش آموزان پایه دوم راهنمایی را بهبود ببخشم.
2337 اقدام پژوهی چگونه توانستم کلاس تاریخ را با نشاط و جذاب کنم؟
2338 اقدام پژوهی دبیر مطالعات اجتماعی چگونه توانستم به دانش آموزم پروانه در زمینه یادگیری درس تاریخ کمک کنم
2339 اقدام پژوهی مدیر چگونه توانستم رفتارهای غیرمتعـارف و نابهــنجار دانش آمــوزان رابررسی کنم
2340 اقدام پژوهی آموزگاران ابتدایی چگونه توانستم با آموزش روش حل مساله ، مهارت شاگردانم را در حل مسائل ریاضی پایه دوم ابتدایی بهبود ببخشم ؟
2341 اقدام پژوهی آموزگاران ابتدایی چگونه توانستم مهارت نوشتن رادر دانش آموزان پایه ی دوم تقویت کنم
2342 اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزانم را به یادگیری درس کاروفناوری ترغیب کنم 
2343 اقدام پژوهی چگونه توانستم اضطراب دانش آموزپایه سوم را در ساعت کاروفناوری کاهش دهم
2344 اقدام پژوهی دبیر کار وفناوری چگونه توانستم با استفاده کامپیوتر میزان فراگیری دانش اموزانم را در درس کار وفناوری افزایش دهم ؟
2345 اقدام پژوهی چگونه توانستم با کمک درس انشا تفکر خلاق را در فراگیرانم بهبود ببخشم.
2346 اقدام پژوهی دبیر کاروفناوری چگونه توانستم رعایت بهداشت مدرسه را در دانش آموزان تقویت کرد؟
2347 اقدام پژوهی دبیر علوم چگونه توانستم کلاس درس علوم تجربی را برای فراگیرانم شاد و جذاب نمایم؟
2348 اقدام پژوهی دبیر چگونه توانستم بازیهای کامپیوتری رامدیریت وکنترل کنم تا موجب پیشرفت تحصیلی دانش آموزم شود
2349 اقدام پژوهی مربی بهداشت چگونه توانستم دانش آموزان مدرسه راهنمایی را به خوردن قرص آهن ترغیب کنم ؟
2350 اقدام پژوهی مدیر چگونه توانستم مشکلات رفتاری در سرویس مدارس را بهبود بخشم ؟
  • ۹۴/۱۰/۰۲
  • علیرضا نامدار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی